Wednesday, April 21, 2010

To My Beloved Hubby

Fuck arh!! ko tao x yg aku benci dye?? aku benci dye cmne ko benci Ameer Asyiqat. Aku bknnye aty mlaikat sng na maaf en owg. Aku seowg pedendam ko tao x?? klo bley evryday aku na tgk dye merane. N ble aku kte jgn its mean jgn!! Xkn ko xphm agy?? lntak ko la na wat pew.. mls aku na pk da. Ko kte ko na backup mbr ko en?? Fine!!! G la ko backup mbr ko uh.. !! Ape na jd, jd la.. ko tao x knp aku xna hang nan dye?? sbb aku xna tgk ko bckp nan dye. N the reason is coz aku x SUKE!!!! ko bley fhm kew x??!! Aku tao ko xbatak nan dye en?? n aku pown xtpk yg ko batak nan dye doe..!! tp aku xsuke tgk ko bckp nan dye, apetah agy pndg dye lgi la aku benci!! Aku tao ko xen suke ble aku ungkit psl nie. nty ko mule la ungkit sal aku lak.. yela, aku pown bknnye bek cgt en. Ko dgr snie bek2 ekh?!! Klo ko tlng mbr ko yg tne pkul sbb dye.. ko jgn tye aku knp nan aku!!! Pape hal pown ko ade OTAK n ko bley pk. Aku da pnt na lyn ko nye dendam. n aku tao yg aku xla perfect cgt. Tp...... 

No comments:

Post a Comment