Monday, January 3, 2011

Ape nie??

Hari nie 1st day start sklh aku da rasmikn meja aku yg empuk tu.. ape lg klo bkn tdo kn?? haha. Tu la yg aku wat smpai la dkt kul 1. Lame la gak aku tdo.. n td kt klass armand xtegor aku pown. Huh! smpai aty ko man, dlu kte kwn tp ko wat bodo je ble npk aku. Hurm. Xpe2 kite abaikn psl tu.. so today aku blik en.ameer yg amek n ptg pown dye yg amek gak bwk g pusing2. Bsn oh.. ttbe ade lak sorg minah nie ttbe ade dengki lak tgk aku nan ameer. Adeyhh.. aku mls btul nk gdo oh. Bikin serabut ayam je.. so aku pown mls nk tatap muke bdk tu aku ajk en.ameer blik. Mule2 dye xnk anta aku blik (hampeh btul) tp ble aku da wat muke aku yg comel dan simpati nie dye trus anta aku blik. Bru aman skit.. n skunk aku tgh texting with my adek ksygan n syafiq anas.. :)

No comments:

Post a Comment