Sunday, January 17, 2010

cOuGht wiF rOsHita n raJa!!

Yeahh!! i wOnt forget this story.. hahaha xD cmnie auw, pg uh as usual la kn mist msok skola late.. xen na msok cpt2 coz pg uh titew owg g mkn kat dayah. n msok2 dok toilet lu. then ttbe2 raja n roshita msok.. wut the hell!!?? aku egt awu na msok klas.. cehh!! then g pejabat.. yg myra da mgelabah. ishh!! ace cm na cepuk jew! xpyh la kabot cgt.. lek suda..!! hm. then raja minx nbr n name. eyka bg nbr bpk dye.. myra bg nbr dye sdiri.. n aku na bg nbr mama, tp xsgje bg sala nbr lak. huhu.. selamat2 xD then raja suro msok klas, n aku pown msok nan muke selamber la kn.. but aku xphm tol la nan dak2 klas aku uh.. pndg aku cm xde idung.. cm la aku da bunuh si sajoli uh! pdahal aku msok late jew kowt.. sekma gile dak klas aku.. xsuke doe.. bek cgt pown xley gak.. ishh!!

No comments:

Post a Comment