Wednesday, January 6, 2010

Oh my gOsH!!! ;o



WOw!! guess wut happen today?? ngee.. as usual pok wif me fighting2.. but ths tyme dffrent.. aku ask him a break.. n let me go.. but he wont live me.. n he say'd only one way to make him live me by dying.. wut the hell!! gile kew?? erhh!! n pndek kn cite dye pown wat keje bangang la kn.. dew kew ptot dye g tumbuk diding?? kn da bedarah.. haa..!! pdn muke! ish ish... after tht aku pown bwk dye g suro cuci darah uh.. dye ley agy na bia en.. kuman uh wok!! ishh!! then dye pown ikot en jew.. g cuci.. n agy stoe kje begap dye wat, dew kew ptot dye g patah en sim card dye?? erhh!! kn da susa na call.. ishh.. wat smthng xpk.. ckp jew owg pkran cetek, dye pown same jew la.. then bg dye nbr lme aku uh.. n sume oke jela.. hm. the end! 

No comments:

Post a Comment